SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Få succes med CRM - - fra ide over strategi og handling til virkelighed

Få succes med CRM - - fra ide over strategi og handling til virkelighed, 1. udgave

Få succes med CRM E-bog

- fra ide over strategi og handling til virkelighed
Martin Georg Houlberg Jensen
(2014)
Varius Forlag
347,00 kr.
Ebog - leveres indenfor ca. 5 minutter
  • Klik for at bedømme:
  • 0.0/6 (0 bedømmelser)

Detaljer Om Varen

  • 1. Udgave
  • E-book: 294 sider
  • Udgiver: Varius Forlag (Maj 2014)
  • ISBN: 9788793007024
Bogen henvender sig til ledere og medarbejdere, som har ansvar for virksomhedens kunderelationer - et ledelsesværktøj til at øge fokus på kunden, "relationerne med og til dem". Bogen er "den nye Lean-bog" indenfor kunderelationer, og kan spare dig og din virksomhed for mange indledende konsulenttimer.
Bogen handler om hvordan man (primært organisatorisk) med succes implementerer CRM i virksomheder, foreninger og andre organisationer.
Hvordan får du ved hjælp af god projektledelse de bedste kunderelationer og dermed bedre salgstal på bundlinjen?
Få succes med CRM er en generel introduktion men giver også næste lag i form af praktiske cases og eksempler direkte til at benytte uden forudgående kendskab eller et bestemt CRM-system. Bogen beskriver de væsentlige overvejelser, der skal gøres inden og undervejs i forløbet og giver eksempler på, hvordan CRM kan bruges til meget forskellige formål, blot det er planlagt og styret. Samt ikke mindst hvordan man opnår succes!
Bogen bygger på viden og mange års erfaringer og indeholder opskrifter, inspiration og mere end 70 eksempler og cases fra den virkelige verden.
Målet er ansvarlig ledelse af virksomheder med kundeorientering som omdrejningspunkt. Bogens mission og indhold er værktøjerne til at lykkes med væsentlige emner som strategi, medarbejdermotivation, procesoptimering, kommunikation og (tvær)organisatorisk implementering.
Bogen er en værktøjskasse i kundeorientering og inspirationskilde for at give det bedste udgangspunkt for andre med deres forestående CRM-rejse.
Om Forfatteren
Martin Jensen er oprindeligt uddannet ved DTU i Lundtofte (dengang DtH) til Cand.polyt. i Systemudvikling (Civilingeniør) med speciale i Menneske-maskine-dialog, altså læren om, hvordan systemer skal se ud og opføre sig, så mennesket hurtigst og bedst tilegner sig brugen af dem. Mere beskrivende ville det hedde noget i stil med optimal brugervenlighed og -adoption, stejl indlæringskurve og procesoptimering. Han har bl.a. været ansat ved to CRM-producenter og en stor servicevirksomhed, samt i en række virksomheder, hvor han har udøvet projektledelse og rådgivning samt sparring under indførelse eller udvidelse af CRM.
Se bogens hjemmeside www.crmmanager.dk
anmeldelser - citater
Niclas Adelsparre - Salgsdirektør
"Bogens udførlige teoretiske og praktiske gennemgang af CRM implementeringens mange facetter er struktureret omkring en generisk og velfunderet CRM model, der er et uundværligt værktøj for enhver virksomhed der vil i gang med eller videreudvikle brugen af CRM. Bogen har derfor mine varmeste anbefalinger.
Mikkel Korntved - Adm. direktør, Seniorkonsulent, Loyalty Group A/S
Martin Houlberg Jensen har begået en praktisk håndbog som hjælper dig til et praktisk overblik over de vigtigste elementer i en succesfuld CRM-implementering. Bogen er baseret på mangeårige erfaringer med implementering og drift af kundevendte initiativer funderet i en optimal brug af et velfungerende CRM-system.
Peter Solberg Dirksen - Capability Manager, Carlsberg Group
"Utvivlsomt markedets bedste erhvervsbog om CRM. Den bliver en "bestseller". Læs den før din kollega/chef!"
"Jeg har med stor begejstring læst din virksomhedsbog, Martin, og der er ingen tvivl om, at den er et "must" for enhver virksomhed, der har kunderelationer og/eller for enhver, der ønsker at tage på en berigende rejse gennem CRM universet."
Christina Sørensen - Marketingassistent
"Super bog! Jeg ville ønske jeg havde haft den, da jeg skulle i gang med CRM første gang. Så var der nok nogle ting der var gjort anderledes."
Claus Erik Brendstrup - Partner, Business Development
"Du bringer CRM ned på et praktisk niveau som alle kan forstå. Tillykke!"
10 copy-operations
441 page-prints

Højtlæsning af tekst: Nej
De oplyste priser er inkl. moms
Trustpilot = Fremragende

Om denne ebog

NB! Denne ebog er drm beskyttet og kræver derfor en læser, som understøtter Adobe drm.

 

F.eks. den gratis Adobe Digital Editions til Windows og Mac: Download her

 

Eller den gratis Bluefire læser til iPad & Android: Download her

senest sete

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her

Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Ebog: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 365 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.