SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Ledelse af marketing - en let anvendelig værktøjskasse til optimering af virksomhedens evne til at eksekvere effektivt og handlekraftigt

Ledelse af marketing - en let anvendelig værktøjskasse til optimering af virksomhedens evne til at eksekvere effektivt og handlekraftigt, 1. udgave

Ledelse af marketing

en let anvendelig værktøjskasse til optimering af virksomhedens evne til at eksekvere effektivt og handlekraftigt
Michael Rasmussen
(2017)
Sprog: Dansk
Varius Business
298,00 kr.
Flere end 10 stk på lager
Hvor er varen på lager?
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
  • Klik for at bedømme:
  • 0.0/6 (0 bedømmelser)

Detaljer Om Varen

  • 1. Udgave
  • 193 sider
  • Udgiver: Varius Business (Maj 2017)
  • ISBN: 9788793007208
Bogen har som noget nyt fokus på ledelse af marketing og eksekvering - hvordan man sikrer sig, at alle aktiviteter kan gennemføres effektivt, uanset om det er marketing, salg eller andre afdelinger, der har ansvaret?

Det er gennemførslen, der skaber resultaterne - ikke strategier og planer.

Og marketing er ikke en afdeling, men en værdikæde der omfatter mange andre end marketingafdelingen.

I ´gamle dage´ var marketing en afdeling, men i dag er det først og fremmest en værdikæde, som mange i virksomheden bidrager til - ikke mindst salgsafdelingen.
Samtidigt ændrer kunderne adfærd. IT og data har fået afgørende betydning og verden er dynamisk som aldrig før. Tiden, hvor marketingafdelingen gennemførte ad hoc kampagner og levede et isoleret liv, er for længst slut.
Det stiller nye krav til marketing.

Der er ikke længere nok at mestre de traditionelle marketingdiscipliner - det er mindst lige så vigtig at hele værdikæden fungerer effektivt. Evnen til at eksekvere er i dag afgørende. I sidste ende er det eksekveringen, der skaber resultaterne, og den er afgørende for både kundeoplevelse og agilitet.
Ledelse af marketing giver dig en introduktion til, hvordan du skaber de optimale rammer for jeres marketingproces ved at arbejde med områder som processer, organisation og IT. De skal gå op i en højere enhed, og der skal skabes klare strategiske rammer for alle, der bidrager til værdikæden. Og sidst men ikke mindst skal resultaterne måles og dokumenteres, så marketing bliver betragtet som en investering og ikke en omkostning.

"Marketing is the least efficient process in business today, while at the same time being one of the most important"
Philip Kotler og Robert Shaw

Fra forordet:
"...Kravene til os er med andre ord langt større end for blot få år siden.
De tager naturligvis tid at tilegne sig alle de nye kompetencer, der er behov for, men bogen her er et godt udgangspunkt.
´Ledelse af marketing´ er læsevenlig og giver en grundig, men samtidig også letforståelig og praktisk indsigt i det, der i dag kræves af marketing uanset om du er på ledelsesniveau eller ej. De konkrete eksempler synliggør problemstillingerne og ikke mindst løsningerne på en god måde, og samtidigt er der en passende mængde teori og modeller, der kan anvendes i dagligdagen.
´Ledelse af marketing´ er en nyttig bog."
Per Møller Jensen, Senior Vice President, Marketing & Communications Personal Banking, Danske Bank
De oplyste priser er inkl. moms

Kunder der købte denne bog købte også en af disse:

miniaturebillede af omslaget til Algorithms for Dummies, 1. udgave

Algorithms for Dummies

John Paul Mueller og Luca Massaron
John Wiley & Sons, Incorporated (2017)
235,00 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Virksomhedens økonomistyring, 5. udgave

Virksomhedens økonomistyring

Michael Andersen og Carsten Rohde
Jurist- og Økonomforbundet (DJØF) (2017)
275,00 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Finansiel rapportering - teori og regulering

Finansiel rapportering

teori og regulering
Jens Oluf Elling
Gjellerup (2017)
499,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 3 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Virksomhedens økonomistyring - Opgavesamling, 2. udgave

Virksomhedens økonomistyring

Opgavesamling
Michael Andersen og Carsten Rohde
Jurist- og Økonomforbundet (DJØF) (2015)
150,00 kr. 135,00 kr.
Denne bog er blevet erstattet af en nyere udgave. Følg venligst linket til den korrekte udgave herunder.
Trustpilot = Fremragende

senest sete

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her

Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 

Vital Source Ebog: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 365 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.