SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:
Viser: Educational Innovation Through Technology - 13th International Conference, EITT 2024, Macau, China, November 8-10, 2024, Proceedings
Educational Innovation Through Technology Vital Source e-bog
(2025)
Educational Innovation Through Technology Vital Source e-bog
(2025)
Educational Innovation Through Technology Vital Source e-bog
(2025)
Educational Innovation Through Technology
13th International Conference, EITT 2024, Macau, China, November 8-10, 2024, Proceedings
Qingtang Liu, Jing Lei, Liming Zhang og Yantao Wei
(2025)
Sprog: Engelsk
Detaljer om varen
- Vital Source searchable e-book (Reflowable pages)
- Udgiver: Springer Nature (August 2025)
- ISBN: 9789819515257
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- Vital Source 90 day rentals (dynamic pages)
- Udgiver: Springer Nature (August 2025)
- ISBN: 9789819515257R90
Bookshelf online: 90 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 90 dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- Vital Source 180 day rentals (dynamic pages)
- Udgiver: Springer Nature (August 2025)
- ISBN: 9789819515257R180
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- Paperback
- Udgiver: Springer (September 2025)
- Forfattere: Qingtang Liu, Jing Lei, Liming Zhang og Yantao Wei
- ISBN: 9789819515240
The volume CCIS 2600 constitutes the refereed post-conference proceedings of the 13th International Conference of Educational Innovation through Technology, EITT 2024, Macau, China, during November 8-10, 2024.
The 17 revised full papers and 7 short papers presented in these proceedings were carefully reviewed and selected from 78 submissions. The papers are organized in the following topical sections: AI-Powered Educational Innovation, Tech-Enhanced Curriculum & Teaching Innovations, and AI-driven Learning Analytics & Assessment.