Viser: Markedsføring - for de finansielle uddannelser
Markedsføring for de finansielle uddannelser Vital Source e-bog
Poul K. Faarup, Ole E. Andersen og Ane Kathrine Bo Johansen
(2023)
Hans Reitzels Forlag
433,00 kr.
389,70 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Markedsføring for de finansielle uddannelser Vital Source e-bog
Poul K. Faarup, Ole E. Andersen og Ane Kathrine Bo Johansen
(2023)
Hans Reitzel
247,00 kr.
222,30 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Markedsføring for de finansielle uddannelser Vital Source e-bog
Poul K. Faarup, Ole E. Andersen og Ane Kathrine Bo Johansen
(2023)
Hans Reitzel
374,00 kr.
336,60 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Markedsføring - for de finansielle uddannelser
Poul K. Faarup, Ole E. Andersen og Ane Kathrine Bo Johansen
(2023)
Sprog: Dansk
Hans Reitzel
450,00 kr.
405,00 kr.
Flere end 10 stk på lager
Hvor er varen på lager?Detaljer om varen
- 2. Udgave
- Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzels Forlag (August 2023)
- Forfattere: Poul K. Faarup, Ole E. Andersen og Ane Kathrine Bo Johansen
- ISBN: 9788702419993
Vil du have grundlæggende indsigt i markedsføring med fokus på den finansielle branche? Her får du forståelse for de muligheder en virksomhed har for at markedsføre sig og arbejde med kundepleje. Du får indsigt i begreber såsom CRM og CEM, der er nødvendig for at kunne indgå som medarbejder i en finansiel virksomhed, og tilmed hvordan du selv kan bidrage til kundepleje som f.eks. forsikringsrådgiver, ejendomsmægler, bankrådgiver eller andre jobfunktioner i den finansielle branche. Bogen er målrettet de finansielle uddannelser, og der er sat særligt fokus på kundeværdi og kundeoplevelse ved hjælp af CRM og CEM. Bogens eksempler er i vid udstrækning hentet i eller relateret til den finansielle verden, men indeholder også eksempler og cases fra mange andre brancher. Efter introduktionen til markedsføring gennemgår bogen den eksterne analyse inkl. segmentering, hvorefter den går i dybden med den interne analyse inkl. CRM og CEM samt opsamlingen på disse i SWOT. Herefter præsenteres læserne for marketingstrategierne og for, hvordan man skaber værdi gennem de syv handlingsparametre. Der er lagt vægt på at du får indsigt i serviceydelsers særlige kendetegn, branding samt personlig branding.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 2. Udgave
- Vital Source 180 day rentals (fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzel (August 2023)
- Forfattere: Poul K. Faarup, Ole E. Andersen og Ane Kathrine Bo Johansen
- ISBN: 9788702419993R180
Vil du have grundlæggende indsigt i markedsføring med fokus på den finansielle branche? Her får du forståelse for de muligheder en virksomhed har for at markedsføre sig og arbejde med kundepleje. Du får indsigt i begreber såsom CRM og CEM, der er nødvendig for at kunne indgå som medarbejder i en finansiel virksomhed, og tilmed hvordan du selv kan bidrage til kundepleje som f.eks. forsikringsrådgiver, ejendomsmægler, bankrådgiver eller andre jobfunktioner i den finansielle branche. Bogen er målrettet de finansielle uddannelser, og der er sat særligt fokus på kundeværdi og kundeoplevelse ved hjælp af CRM og CEM. Bogens eksempler er i vid udstrækning hentet i eller relateret til den finansielle verden, men indeholder også eksempler og cases fra mange andre brancher. Efter introduktionen til markedsføring gennemgår bogen den eksterne analyse inkl. segmentering, hvorefter den går i dybden med den interne analyse inkl. CRM og CEM samt opsamlingen på disse i SWOT. Herefter præsenteres læserne for marketingstrategierne og for, hvordan man skaber værdi gennem de syv handlingsparametre. Der er lagt vægt på at du får indsigt i serviceydelsers særlige kendetegn, branding samt personlig branding.
Licens varighed:
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 2. Udgave
- Vital Source 365 day rentals (fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzel (August 2023)
- Forfattere: Poul K. Faarup, Ole E. Andersen og Ane Kathrine Bo Johansen
- ISBN: 9788702419993R365
Vil du have grundlæggende indsigt i markedsføring med fokus på den finansielle branche? Her får du forståelse for de muligheder en virksomhed har for at markedsføre sig og arbejde med kundepleje. Du får indsigt i begreber såsom CRM og CEM, der er nødvendig for at kunne indgå som medarbejder i en finansiel virksomhed, og tilmed hvordan du selv kan bidrage til kundepleje som f.eks. forsikringsrådgiver, ejendomsmægler, bankrådgiver eller andre jobfunktioner i den finansielle branche. Bogen er målrettet de finansielle uddannelser, og der er sat særligt fokus på kundeværdi og kundeoplevelse ved hjælp af CRM og CEM. Bogens eksempler er i vid udstrækning hentet i eller relateret til den finansielle verden, men indeholder også eksempler og cases fra mange andre brancher. Efter introduktionen til markedsføring gennemgår bogen den eksterne analyse inkl. segmentering, hvorefter den går i dybden med den interne analyse inkl. CRM og CEM samt opsamlingen på disse i SWOT. Herefter præsenteres læserne for marketingstrategierne og for, hvordan man skaber værdi gennem de syv handlingsparametre. Der er lagt vægt på at du får indsigt i serviceydelsers særlige kendetegn, branding samt personlig branding.
Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: 5 år fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: 5 år fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 2. Udgave
- Hæftet: 596 sider
- Udgiver: Hans Reitzel (August 2023)
- Forfattere: Poul K. Faarup, Ole E. Andersen og Ane Kathrine Bo Johansen
- ISBN: 9788702404463
Vil du have grundlæggende indsigt i markedsføring med fokus på den finansielle branche? Her får du forståelse for de muligheder en virksomhed har for at markedsføre sig og arbejde med kundepleje. Du får indsigt i begreber såsom CRM og CEM, der er nødvendig for at kunne indgå som medarbejder i en finansiel virksomhed, og tilmed hvordan du selv kan bidrage til kundepleje som f.eks. forsikringsrådgiver, ejendomsmægler, bankrådgiver eller andre jobfunktioner i den finansielle branche. Bogen er målrettet de finansielle uddannelser, og der er sat særligt fokus på kundeværdi og kundeoplevelse ved hjælp af CRM og CEM. Bogens eksempler er i vid udstrækning hentet i eller relateret til den finansielle verden, men indeholder også eksempler og cases fra mange andre brancher. Efter introduktionen til markedsføring gennemgår bogen den eksterne analyse inkl. segmentering, hvorefter den går i dybden med den interne analyse inkl. CRM og CEM samt opsamlingen på disse i SWOT. Herefter præsenteres læserne for marketingstrategierne og for, hvordan man skaber værdi gennem de syv handlingsparametre. Der er lagt vægt på at du får indsigt i serviceydelsers særlige kendetegn, branding samt personlig branding.
Andre har også købt
Finansiel rådgivning - erhverv
Kent Hother Nielsen, Lars Truelsegaard og Camilla Nowak
Gyldendal
(2020)
400,00 kr.
360,00 kr.
Denne bog er blevet erstattet af en nyere udgave.
Organisation
Lærebog 7. udg
Peter Lütken Hertel-Storm og Niels Vestergaard Olsen
Trojka
(2021)
463,00 kr.
416,70 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
International markedsføring, 7. udgave, lærebog
Susanne Østergaard Olsen Mette Risgaard Olsen Ivan Hassinggaard Mia Post-Lundgaard Bjarne Warming Jensen Finn Rolighed Andersen
Trojka
(2023)
579,95 kr.
521,96 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
International markedsføring - Cases og opgaver
Susanne Østergaard Olsen Mette Risgaard Olsen Ivan Hassinggaard Mia Post-Lundgaard Bjarne Warming Jensen Finn Rolighed Andersen
Trojka
(2023)
209,95 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
Erhvervsøkonomi - videregående uddannelser - Opgaver
Knud Erik Bang, Jan Furbo Sørensen og Bo Sundvang
Hans Reitzel
(2019)
225,00 kr.
202,50 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.