Viser: Strategi i vindervirksomheder
Strategi i vindervirksomheder
Jørgen Lægaard og Mikael West
(2021)
Sprog: Dansk
Jyllands-Postens Forlag
700,00 kr.
Denne bog er desværre udsolgt fra forlaget og kan derfor ikke skaffes. Vi beklager.
Detaljer om varen
- 7. Udgave
- Indbundet: 676 sider
- Udgiver: Jyllands-Postens Forlag (Januar 2021)
- Forfattere: Jørgen Lægaard og Mikael West
- ISBN: 9788740061604
Så er den her igen. I en ny, revideret 7. udgave. Og stadig den første og eneste danske strategibog, der fortæller, hvad der skal til for at blive en vindervirksomhed. Strategi i vindervirksomheder er en unik samling af strategiske overvejelser, som gør det nemmere for bestyrelser og direktioner at tackle strategiske udfordringer og føre de virksomheder, de har ansvar for, frem mod vinderpositioner. Strategi i vindervirksomheder handler om og er skrevet til danske virksomheder. Og den tager udgangspunkt i den verden, som er målgruppens:
- Virksomhedsledere, som ønsker overblik, inspiration og værktøjer til strategiarbejdet.
- Virksomhedsrådgivere, der ønsker at være bedre rustet til strategidrøftelser med den virksomhed, de arbejder for.
- Studerende ved højere læreanstalter, der ønsker målrettet viden i et forståeligt sprog og på et højt teoretisk grundlag.
Forfatterteamet Jørgen Lægaard og Mikael Vest er formentlig Danmarks største erfaringsbase, når det kommer til vellykket strategiarbejde i praksis. Tilsammen har de været aktivt involveret i omkring 600 strategiprocesser, har erfaring fra topjobs i dansk erhvervsliv, arbejder som bestyrelsesmedlemmer og formænd i en lang række danske erhvervsvirksomheder og er eksterne lektorer inden for universitetsverdenen.
- Virksomhedsledere, som ønsker overblik, inspiration og værktøjer til strategiarbejdet.
- Virksomhedsrådgivere, der ønsker at være bedre rustet til strategidrøftelser med den virksomhed, de arbejder for.
- Studerende ved højere læreanstalter, der ønsker målrettet viden i et forståeligt sprog og på et højt teoretisk grundlag.
Forfatterteamet Jørgen Lægaard og Mikael Vest er formentlig Danmarks største erfaringsbase, når det kommer til vellykket strategiarbejde i praksis. Tilsammen har de været aktivt involveret i omkring 600 strategiprocesser, har erfaring fra topjobs i dansk erhvervsliv, arbejder som bestyrelsesmedlemmer og formænd i en lang række danske erhvervsvirksomheder og er eksterne lektorer inden for universitetsverdenen.
Andre har også købt
Styrkebaseret ledelse, 2. udgave
Redskaber til at skabe effektive og sunde organisationer
Dansk psykologisk Forlag
(2019)
400,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
Business Model Generation
Alexander Osterwalder og Yves Pigneur
Gyldendal
(2013)
399,00 kr.
359,10 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
Service er marketing
Et stærkt brand skabes ikke af det, en virksomhed siger, men af det, den gør
Gyldendal
(2012)
300,00 kr.
270,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
Metode og projektskrivning
en introduktion
Thomas Harboe
Samfundslitteratur
(2018)
275,00 kr.
247,50 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
Organisation
Lærebog 7. udg
Peter Lütken Hertel-Storm og Niels Vestergaard Olsen
Trojka
(2021)
463,00 kr.
416,70 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.