Viser: Globaløkonomi til marketing og service

Globaløkonomi til marketing og service, 2. udgave

Globaløkonomi til marketing og service

Hans Jørgen Biede
(2018)
Sprog: Dansk
Gyldendal
450,00 kr.
Denne bog er desværre udsolgt fra forlaget og kan derfor ikke skaffes. Vi beklager.

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Hæftet: 416 sider
  • Udgiver: Gyldendal (Juni 2018)
  • ISBN: 9788741271606
Globaløkonomi til marketing og service er baseret på Makroøkonomi og mikroøkonomi – videregående uddannelser. Den er tilpasset den nye studieordning på markedsføringsøkonom og studieordningen på serviceøkonom. Globaløkonomi giver læseren de grundlæggende værktøjer til at forstå og analysere mikroøkonomiske problemstillinger samt en forståelse for de samfundsøkonomiske sammenhænge. Den økonomiske teori bliver forklaret og kombineret med eksempler fra den virkelige verden. Bogen indledes med et kapitel om økonomisk analyse, og er derefter opdelt i fire dele. Hovedtemaet i den første del af bogen er prisdannelse i forskellige markedssituationer og ved forskellige offentlige indgreb. I anden del koncentrerer bogen sig om arbejdsmarkedet og den globale udvikling, herunder internationale handel og internationale samarbejder. Derefter rettes fokus i tredje del mod de makroøkonomiske mål, nationalindkomsten og udenrigshandelen. Til sidst analyses rentedannelsen og den økonomiske politik, bl.a. strukturpolitik og stabiliseringspolitik.

Andre har også købt

miniaturebillede af omslaget til Statistik for ikke-statistikere, 3. udgave

Statistik for ikke-statistikere

Birger Stjernholm Madsen
Samfundslitteratur (2017)
290,00 kr. 261,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til Organisation - Lærebog 7. udg, 7. udgave

Organisation

Lærebog 7. udg
Peter Lütken Hertel-Storm og Niels Vestergaard Olsen
Trojka (2021)
463,00 kr. 416,70 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til Supply chain management og marketing - Organisering og optimering af forsyningskæden, 1. udgave

Supply chain management og marketing

Organisering og optimering af forsyningskæden
Thomas Lindholm Uth, Jesper Gudman Frederiksen, Jens Lassen og Holger B. Nielsen
Hans Reitzel (2016)
350,00 kr. 315,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til Grundlæggende statistik - for markedsføring og salg, 1. udgave

Grundlæggende statistik

for markedsføring og salg
Kenneth Hansen
Hans Reitzel (2013)
200,00 kr. 180,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.
miniaturebillede af omslaget til Organisation, innovation og supply chain management, 1. udgave

Organisation, innovation og supply chain management

Dorthe Bohlbro, Thomas Lindholm Uth, Anne Sejer Hansen og Jes Victor Noldus Christiansen
Gyldendal (2019)
500,00 kr. 450,00 kr.
Denne bog er blevet erstattet af en nyere udgave.

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.