Viser: Markedsføring - for de finansielle uddannelser

Markedsføring for de finansielle uddannelser (IBOG)
Online bog

Markedsføring for de finansielle uddannelser (IBOG) Online bog

(2021)
Sprog: Dansk
Hans Reitzels Forlag
369,00 kr.
Online bog - E-nøgle sendes pr e-mail indenfor 1 (hver)dag
Markedsføring - for de finansielle uddannelser

Markedsføring - for de finansielle uddannelser

Ole E. Andersen og Poul K. Faarup
(2021)
Sprog: Dansk
Gyldendal
450,00 kr. 405,00 kr.
Flere end 10 stk på lager
Hvor er varen på lager?
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage

Detaljer om varen

  • Udgiver: Hans Reitzels Forlag (Juni 2021)
  • ISBN: 9788702322415
Dette er en i-bog, en digital udgave af den trykte bog, suppleret med digitale værktøjer som fx oplæsning, søge- og notefunktion.
I-bogen kan læses på computer, tablet og smartphone overalt, hvor der er internetadgang.

For at bruge i-bøger, skal man oprette en profil på Hans Reitzels i-bogs website.

E-nøglen giver adgang til i-bogen i 48 måneder fra aktiveringsdatoen.

Bogen kan ikke downloades.

Detaljer om varen

  • Hæftet: 644 sider
  • Udgiver: Gyldendal (Januar 2021)
  • Forfattere: Ole E. Andersen og Poul K. Faarup
  • ISBN: 9788741279602
Bogen giver læseren en forståelse for markedsføring herunder CRM og CEM, der er nødvendig for at kunne indgå som medarbejder i en finansiel virksomhed. Den giver forståelse for de muligheder en virksomhed har for at markedsføre sig og arbejde med kundepleje, og dermed indsigt i, hvordan man selv kan bidrage til dette arbejde som f.eks. forsikringsrådgiver, ejendomsmægler, bankrådgiver eller andre jobfunktioner i den finansielle branche.

Bogen er målrettet de finansielle uddannelser, og der er sat særlig fokus på kundeværdi og kundeoplevelsen ved hjælp af CRM og CEM. Bogens eksempler er i vid udstrækning hentet i eller relateret til den finansielle verden, men indeholder også eksempler og cases fra mange andre brancher.  

Bogen inddrager både de nyeste marketingbegreber og behandler de klassiske markedsføringsteorier og -modeller ved at justere dem, hvor det er relevant i lyset af de digitale platforme, medier og kanaler.

Efter en introduktion til markedsføring gennemgår bogen den eksterne analyse inkl. segmentering, hvorefter der gås i dybden med den interne analyse inkl. CRM og CEM samt opsamlingen på disse i SWOT.

Herefter præsenteres læserne for marketingstrategierne og hvorledes man skaber værdi gennem de 7 handlingsparametre. Der er ligeledes lagt vægt på at give læseren indsigt i serviceydelsers særlige kendetegn, branding samt personlig branding.

Andre har også købt

miniaturebillede af omslaget til Organisation - Lærebog 7. udg, 7. udgave

Organisation

Lærebog 7. udg
Peter Lütken Hertel-Storm og Niels Vestergaard Olsen
Trojka (2021)
463,00 kr. 416,70 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Sig du kan li mig - Indholdsstrategi for sociale medier, 2. udgave

Sig du kan li mig

Indholdsstrategi for sociale medier
Astrid Haug
Gyldendal (2015)
300,00 kr. 270,00 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Finansiel rådgivning - erhverv, 4. udgave

Finansiel rådgivning - erhverv

Kent Hother Nielsen, Lars Truelsegaard og Camilla Nowak
Gyldendal (2020)
400,00 kr. 360,00 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Business Model Generation

Business Model Generation

Alexander Osterwalder og Yves Pigneur
Gyldendal (2013)
399,00 kr. 359,10 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
miniaturebillede af omslaget til Sig du kan li' mig (epub) - Indholdsstrategi for sociale medier

Sig du kan li' mig (epub)

Indholdsstrategi for sociale medier
Gyldendal (2015)
98,00 kr.
Ebog - download link sendes pr email inden for 1 arbejdsdag

Har du brug for en faktura?

Har du brug for en faktura udstedt til din arbejdsplads, kan du med fordel oprette en konto.

 

Det tager kun et øjeblik og kontoen er klar til brug med det samme. Du skal blot bruge firmaets CVR nummer.