Viser: Strategisk kommunikation
Strategisk kommunikation
Mie Femø Nielsen
(2025)
Sprog: Dansk
Akademisk Forlag
399,95 kr.
359,96 kr.
Flere end 10 stk på lager
Hvor kan jeg afhente varen?Detaljer om varen
- 3. Udgave
- Hæftet: 372 sider
- Udgiver: Akademisk Forlag (August 2025)
- ISBN: 9788750065401
Kommunikation er i dag et centralt, omfattende og veletableret fagområde i både private virksomheder, offentlige institutioner og interesseorganisationer.
Denne bog er til de mange mennesker, der hver dag arbejder med organisationers strategiske kommunikation.
Strategisk kommunikation er en brugsbog, der giver en grundig introduktion til det strategiske arbejde.
Bogen har gennem mange år har været brugt i uddannelses- og efteruddannelsessammenhænge og af kommunikationspraktikere. Den hjælper læseren til at tænke professionelt, systematisk og metodisk i arbejdet med strategisk kommunikation. Ved hjælp af analyser og andet forarbejde rustes man til selv at kunne tilrettelægge god kommunikation, der fremmer strategiske mål.
Denne gennemarbejdede og udvidede 3. udgave indeholder bl.a. yderligere modeller og nyt indhold om samarbejde med frivillige og branding af NGO’er.
Strategisk kommunikation for alle kommunikationsinteresserede læsere, der arbejder med, uddanner sig inden for eller har en interesse i arbejdet med strategisk kommunikation i organisationer.
Denne bog er til de mange mennesker, der hver dag arbejder med organisationers strategiske kommunikation.
Strategisk kommunikation er en brugsbog, der giver en grundig introduktion til det strategiske arbejde.
Bogen har gennem mange år har været brugt i uddannelses- og efteruddannelsessammenhænge og af kommunikationspraktikere. Den hjælper læseren til at tænke professionelt, systematisk og metodisk i arbejdet med strategisk kommunikation. Ved hjælp af analyser og andet forarbejde rustes man til selv at kunne tilrettelægge god kommunikation, der fremmer strategiske mål.
Denne gennemarbejdede og udvidede 3. udgave indeholder bl.a. yderligere modeller og nyt indhold om samarbejde med frivillige og branding af NGO’er.
Strategisk kommunikation for alle kommunikationsinteresserede læsere, der arbejder med, uddanner sig inden for eller har en interesse i arbejdet med strategisk kommunikation i organisationer.
Andre har også købt
Digital marketing og markedskommunikation
Ezio Pillon og Nana Emilie Grew
Hans Reitzels Forlag
(2018)
380,00 kr.
342,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage
Metode og projektskrivning
En introduktion
Thomas Harboe
Samfundslitteratur
(2025)
299,00 kr.
269,10 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage