Viser: Oplevelsesøkonomi - forundring - forandring - forvandling
Oplevelsesøkonomi
forundring - forandring - forvandling
Jan Halberg Madsen
(2015)
Sprog: Dansk
Gyldendal
346,00 kr.
311,40 kr.
Denne bog er desværre udsolgt fra forlaget og kan derfor ikke skaffes. Vi beklager.
Detaljer om varen
- 2. Udgave
- Hæftet: 158 sider
- Udgiver: Gyldendal (August 2015)
- ISBN: 9788761661470
Oplevelsesøkonomi – forundring, forandring, forvandling behandler dominerende teorier og værktøjer i alle led af værdikæden og belyser oplevelsesøkonomiens potentialer og mangfoldighed med eksempler og cases fra forskellige brancher – nationalt og internationalt.
Teorierne behandles ud fra en praksisnær tilgang med cases og eksempler som bl.a. Fårup Sommerland, Disney, Autostadt, Læsø Salt, Astrid Lindgren Verden, Rainforest Café og Britain’s got talent. Desuden behandler bogen oplevelsesøkonomiske aspekter ifm. herregårde, sport- og musikevents, gastronomi og lystfiskeri.
2. udgaven har selvstændige kapitler om autenticitet, oplevelsesrum og events samt et nyt afsnit om oplevelsens psykologiske struktur. Udgivelsen henvender sig til alle med interesse for oplevelsesøkonomi.
Velegnet til studerende på korte videregående uddannelser (KVU) og kan anvendes på gymnasieniveau.
Teorierne behandles ud fra en praksisnær tilgang med cases og eksempler som bl.a. Fårup Sommerland, Disney, Autostadt, Læsø Salt, Astrid Lindgren Verden, Rainforest Café og Britain’s got talent. Desuden behandler bogen oplevelsesøkonomiske aspekter ifm. herregårde, sport- og musikevents, gastronomi og lystfiskeri.
2. udgaven har selvstændige kapitler om autenticitet, oplevelsesrum og events samt et nyt afsnit om oplevelsens psykologiske struktur. Udgivelsen henvender sig til alle med interesse for oplevelsesøkonomi.
Velegnet til studerende på korte videregående uddannelser (KVU) og kan anvendes på gymnasieniveau.
Andre har også købt
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage
Metode og projektskrivning
en introduktion
Thomas Harboe
Samfundslitteratur
(2018)
275,00 kr.
247,50 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage
Moderne markedsføring
Svend Hollensen, Poul K. Faarup og Ole E. Andersen
Hans Reitzels Forlag
(2022)
550,00 kr.
495,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage