Viser: Moderne markedsføring
Moderne markedsføring Vital Source e-bog
(2025)
Moderne markedsføring
Poul K. Faarup, Ole E. Andersen, Ane Kathrine Dohm Johansen, Katrine Emme Thielke og Just Kjærgård Pedersen
(2025)
Sprog: Dansk
Detaljer om varen
- 5. Udgave
- Udgiver: Hans Reitzels Forlag (Januar 2025)
- ISBN: 1118702450521
Bogen ved at blive lavet og er ikke klar til levering.
Du kan forudbestille den her og så snart den bliver føjet til systemet, sender vi dig en indløsnings kode til den.
Vi har ikke en præcis dato, men forventer at det bliver i løbet af ca 2 uger.
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 5. Udgave
- Hæftet: 752 sider
- Udgiver: Hans Reitzels Forlag (August 2025)
- Forfattere: Poul K. Faarup, Ole E. Andersen, Ane Kathrine Dohm Johansen, Katrine Emme Thielke og Just Kjærgård Pedersen
- ISBN: 9788702432923
En lærebog til markedsføringsfaget i en virkelighed præget af digitalisering, bæredygtighed og konstant forandring. Den er rettet mod korte og mellemlange videregående uddannelser, fx relevante bachelorretninger på handelshøjskolerne, erhvervsakademiuddannelserne og professionsbacheloruddannelserne.
Bogen giver en helhedsforståelse af markedsføringsprocessen og klæder de studerende på til at analysere, vurdere og træffe beslutninger i praksis – uanset om opgaven er strategisk, taktisk eller operationel.
5. UDGAVE behandler de klassiske markedsføringsteorier, - modeller, og -begreber. Samtidig er den gennemgribende revideret og opdateret med nyeste teori, værktøjer og praksis. Der er lagt særlig vægt på:
• Digitalisering og online kanaler som integrerede elementer i hele markedsføringsindsatsen
• Bæredygtighed og ESG i strategi, analyse, kommunikation og produktudvikling
• Forretningsforståelse og tværgående sammenhænge mellem markedsføring, organisation og økonomi
• Øget fokus på metoder og data i markedsanalyse og beslutningsgrundlag
• Evaluering og implementering, herunder KPI’er, budget og bureauvalg
Bogen er opbygget i en klar struktur med syv dele:
1. Markedsføringens grundlag
2. Situationsanalyse
3. Markeds- og kundeindsigt
4. Strategi og målgrupper
5. Handlingsparametre
6. Implementering og kontrol
7. Internationalisering