SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Make It All about Me - Leveraging Omnichannel and AI for Marketing Success

Make It All about Me - Leveraging Omnichannel and AI for Marketing Success

Make It All about Me

Leveraging Omnichannel and AI for Marketing Success
Rasmus Houlind og Colin Shearer
(2019)
Sprog: Engelsk
LID Publishing
365,00 kr.
Denne titel er udgået og kan derfor ikke bestilles. Vi beklager.

Detaljer om varen

  • Paperback: 456 sider
  • Udgiver: LID Publishing (Juni 2019)
  • Forfattere: Rasmus Houlind og Colin Shearer
  • ISBN: 9781912555147
The term "omnichannel" may be a marketing buzzword, but it also refers to a significant shift: marketers now need to provide a seamless experience, regardless of channel or device. Make It All About Me suggests how to work with omnichannel marketing and artificial intelligence without getting stuck in a certain channel or silo. Drawing on insights from global marketing experts, the book centers around the Omnichannel Hexagon, a framework to help gauge your omnichannel progress and prioritize your marketing efforts to ensure that every step you take is a step closer to the perfect, tailored customer experience - without sacrificing profitability.The authors provide the background for understanding the six main omnichannel disciplines and demonstrate how you can manage them in a more customer-centric manner. Readers will get a visual overview of how far along their organization is in working with omnichannel and what barriers might impede further progress.
De oplyste priser er inkl. moms

Andre har også købt:

Retailing Management, 11. udgave
Retailing Management
Af Michael Levy, Ba...
Pris: 585,00 kr.
Retailing Management, 11. udgave
Retailing Management
Af Michael Levy, Ba...
Pris: 669,00 kr.
Projektsucces - Hvad enhver leder bør vide om projekter og projektledelse
Projektsucces
Af Erling S. Anders...
Pris: 325,00 .kr
Rabatpris: 292,50 kr.
CRM 5.0 – De ustyrlige kunder i en digital tidsalder - Mindset, strategi, ledelse og performance i fremtidens forretningsmodeller, 1. udgave
CRM 5.0 – De ustyrlig...
Af Per Østergaard J...
Pris: 350,00 .kr
Rabatpris: 315,00 kr.
Content Marketing bogen, 3. udgave
Content Marketing bog...
Af Joakim Ditlev o...
Pris: 295,00 .kr
Rabatpris: 265,50 kr.

Senest sete

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.