SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:
Viser: Moderne markedsføring
Moderne markedsføring Vital Source e-bog
Svend Hollensen, Poul K. Faarup og Ole E. Andersen
(2022)
Moderne markedsføring Vital Source e-bog
Svend Hollensen, Poul K. Faarup og Ole E. Andersen
(2022)
Moderne markedsføring Vital Source e-bog
Svend Hollensen, Poul K. Faarup og Ole E. Andersen
(2022)
Moderne markedsføring
Svend Hollensen, Poul K. Faarup og Ole E. Andersen
(2022)
Sprog: Dansk
Detaljer om varen
- 4. Udgave
- Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzels Forlag (Juni 2022)
- Forfattere: Svend Hollensen, Poul K. Faarup og Ole E. Andersen
- ISBN: 9788702418002
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 4. Udgave
- Vital Source 365 day rentals (fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzel (Juni 2022)
- Forfattere: Svend Hollensen, Poul K. Faarup og Ole E. Andersen
- ISBN: 9788702418002R365
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: 5 år fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 4. Udgave
- Vital Source 180 day rentals (fixed pages)
- Udgiver: Hans Reitzel (Juni 2022)
- Forfattere: Svend Hollensen, Poul K. Faarup og Ole E. Andersen
- ISBN: 9788702418002R180
Bookshelf online: 180 dage fra købsdato.
Bookshelf appen: 180 dage fra købsdato.
Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)
Detaljer om varen
- 4. Udgave
- Hæftet: 884 sider
- Udgiver: Hans Reitzel (Juni 2022)
- Forfattere: Svend Hollensen, Poul K. Faarup og Ole E. Andersen
- ISBN: 9788702317138
MODERNE MARKEDSFØRING er en lærebog i markedsføring i vores stadigt mere digitaliserede verden, hvor nye vilkår, udfordringer og muligheder løbende ændrer både dagligdagen og fremtiden for såvel virksomheder som for forbrugere.
TEKNOLOGI OG DIGITALISERING har påvirket alle facetter af markedsføring. Bogen behandler de klassiske markedsføringsteorier, - modeller, og -begreber. Samtidig inddrager og integrerer den de nyeste marketingbegreber og de digitale platforme og kanaler, der indebærer store muligheder for både markedsførere og forbrugere, men også trusler og udfordringer for de traditionelle tilgange og forretningsmodeller.
PROMOTIONPARAMETEREN i alle dens moderne former er grundigt beskrevet, analyseret og eksemplificeret med udgangspunkt i terminologien paid, owned og earned media. Online promotionformer og de nye implicitte reklameformater som fx branded content, influencer marketing og native advertising er behandlet i særskilte kapitler.
DENNE 4. UDGAVE er opdateret med de nyeste trends. Efter introduktion og diskussion af det grundlæggende koncept om værdiskabelse for kunderne er bogen opdelt i syv dele, der logisk gennemgår alle faser i en markedsføringsindsats:
- Situationsanalyse, ekstern og intern
- Overordnet strategi og målsætninger
- Segmentering, målgrupper og positionering
- International markedsføring
- Værdiskabelse gennem produkt, pris og distribution
- Værdiskabelse ved kommunikation til og med markedet
- Evaluering af marketingindsatsen, herunder effektmåling
Bogen er rettet mod korte og mellemlange videregående uddannelser, fx relevante bachelorretninger på handelshøjskolerne, erhvervsakademiuddannelserne og professionsbacheloruddannelserne.