SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:
Viser: Metode til markedsføring og service (ibog)
Metode til markedsføring og service (ibog) Online bog
(2020)
Sprog: Dansk
Detaljer om varen
- 2. Udgave
- Udgiver: Hans Reitzels Forlag (Januar 2020)
- ISBN: 9788741279954
Metode – til markedsføring og service er en praksisorienteret guide til, hvordan man skaber et grundlag for at undersøge og forstå – eller mere præcist – skaber viden og indsigt, så anbefalinger og beslutninger giver mening. Du præsenteres for en metodik, der hjælper dig med at undersøge virkeligheden og kommunikere om den.
I-bogen kan læses på computer, tablet og smartphone overalt, hvor der er internetadgang.
For at bruge i-bøger, skal man oprette en profil på Hans Reitzels i-bogs website.
E-nøglen giver adgang til i-bogen i 48 måneder fra aktiveringsdatoen.
Bogen kan ikke downloades.