SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Usability - Testmetoder til mere brugbare websites

Usability - Testmetoder til mere brugbare websites

Usability

Testmetoder til mere brugbare websites
Ole Gregersen
(2017)
Sprog: Dansk
Wisler
285,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.

Detaljer om varen

  • Paperback: 144 sider
  • Udgiver: Wisler (Juli 2017)
  • ISBN: 9788799993925

En praksisorienteret og lettilgængelig bog, der gennemgår 6 testmetoder til brug i evaluering af et websites brugervenlighed. Metoderne kan tilsammen udgøre en usability-vurdering af et website. Bogen beskriver, hvordan testforløb planlægges og udføres, hvad man skal være særligt opmærksom på i brugen af metoderne, og hvordan resultaterne præsenteres eller på anden måde dokumenteres. Bogen kan bruges som introduktion til usability, både som princip og som generelt perspektiv i webdesign, med henvisninger til både teori og konkrete eksempler. Derudover kan den fungere som øvelsesbog. De enkelte testmetoder er enkelt og trinvist beskrevet med de vigtigste opgaver i planlægning og udførelse. I bogen gennemgås følgende testmetoder:   

• Gangstertest      
• Spørgeskema       
• Ekspertvurdering   
• Kortsortering       
• Brugertest       
• Tilgængelighedstest

Bogen henvender sig som udgangspunkt til to målgrupper: Professionelle i it-branchen, der har behov for inspiration og metoder til arbejdet med usability – samt til studerende, der har behov for en praksisorienteret indgang til arbejdet med brugervenlighed og bruger-centreret design. Bogen anvendes på forskellige uddannelser blandt andet  Multimediedesigneruddannelsen og på IT-Universitetet. Bogen findes desuden i en engelsk udgave.
De oplyste priser er inkl. moms

Andre har også købt:

Graphic Design: the New Basics - The New Basics (Second Edition, Revised and Expanded), 2. udgave
Graphic Design: the N...
Af Ellen Lupton og ...
Pris: 259,00 kr.
Kommunikation i multimediedesign, 2. udgave
Kommunikation i multi...
Af David Engelby, A...
Pris: 400,00 kr.
Dette er marketing - Man kan ikke se dig, før du selv lærer at se, 1. udgave
Dette er marketing
Af Seth Godin
Pris: 290,00 kr.
Online markedsføring - Den store grundbog, 6. udgave
Online markedsføring ...
Af Anders Hingeberg...
Pris: 495,00 kr.

Senest sete

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.