Viser: Lederens forretningsforståelse i en turbulent verden (IBOG)
Lederens forretningsforståelse i en turbulent verden (IBOG) Online bog
(2021)
Sprog: Dansk
Hans Reitzels Forlag
285,00 kr.
Online bog - E-nøgle sendes pr e-mail indenfor 1 (hver)dag
Detaljer om varen
- 1. Udgave
- Udgiver: Hans Reitzels Forlag (August 2021)
- ISBN: 9788741273952
Dette er en i-bog, en digital udgave af den trykte bog, suppleret med digitale værktøjer som fx oplæsning, søge- og notefunktion.
I-bogen kan læses på computer, tablet og smartphone overalt, hvor der er internetadgang.
For at bruge i-bøger, skal man oprette en profil på Hans Reitzels i-bogs website.
E-nøglen giver adgang til i-bogen i 48 måneder fra aktiveringsdatoen.
Bogen kan ikke downloades.
I-bogen kan læses på computer, tablet og smartphone overalt, hvor der er internetadgang.
For at bruge i-bøger, skal man oprette en profil på Hans Reitzels i-bogs website.
E-nøglen giver adgang til i-bogen i 48 måneder fra aktiveringsdatoen.
Bogen kan ikke downloades.
Andre har også købt
Leveres umiddelbart efter køb
Online bog - E-nøgle sendes pr e-mail indenfor 1 (hver)dag
CRM 5.0 – De ustyrlige kunder i en digital tidsalder
Mindset, strategi, ledelse og performance i fremtidens forretningsmodeller
Per Østergaard Jacobsen
Efficiens
(2020)
350,00 kr.
315,00 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
om ca. 2 hverdage
Online markedsføring - Den store grundbog
Anders Hingeberg, Jakob Hebsgaard og Camilla Kjærsgaard Pedersen
Kursusfabrikken
(2021)
495,00 kr.
445,50 kr.
På lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 2 hverdage
om ca. 2 hverdage
Digital Marketing Fundamentals Vital Source e-bog
Marjolein Visser, Berend Sikkenga og Mike Berry
Taylor & Francis
(2021)
537,00 kr.
483,30 kr.
Leveres umiddelbart efter køb