SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: 3D Game Environments - Create Professional 3D Game Worlds

3D Game Environments - Create Professional 3D Game Worlds, 2. udgave

3D Game Environments

Create Professional 3D Game Worlds
Luke Ahearn
(2017)
Sprog: Engelsk
A K Peters, Limited
715,00 kr.
ikke på lager, Bestil nu og få den leveret
om ca. 10 hverdage

Detaljer om varen

  • 2. Udgave
  • Paperback: 331 sider
  • Udgiver: A K Peters, Limited (April 2017)
  • ISBN: 9781138920026

From a steamy jungle to a modern city, or even a sci-fi space station, 3D Game Environments is the ultimate resource to help you create AAA quality art for a variety of game worlds. Primarily using Photoshop and 3ds Max, students will learn to create realistic textures from photo source and a variety of techniques to portray dynamic and believable game worlds. With detailed tutorials on creating 3D models, applying 2D art to 3D models, and clear concise advice on issues of efficiency and optimization for a 3D game engine, Luke Ahearn gives you everything students need to make their own realistic game environments.

Key Features

  • The entire game world development process; from planning to 3D modeling, UV layout, and creating textures.
  • Exercises and projects to practice with; each section includes projects to guide you through creating different world genres.
  • The updated companion website--www.lukeahearn.com/textures/ now includes video tutorials in addition to updated sample textures, shaders, materials, actions, brushes, program demos, plug-ins and all art from the book--all the tools you need in one place.

  • Chapter 1: Orientation to Game World Optimization
    Chapter 2: 3D Concepts
    Chapter 3: Shaders and Models
    Chapter 4: Planning the Low Polygon Urban Environment
    Chapter 5: Modeling the Large Urban Environment
    Chapter 6: Texturing the Large Urban Environment
    Chapter 7: Introduction to Natural Environments
    Chapter 8: Terrain
    Chapter 9: Filling the World--Trees, Plants, Rocks, Water, and Sky
    Chapter 10: Modeling and Texturing the Jungle Base
    Chapter 11: Focus on the Futuristic Interior--Normal Maps and Multipass Shaders
    De oplyste priser er inkl. moms

    Senest sete

    Polyteknisk Boghandel

    har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

     

    Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

    Læs mere her


    Trykt eller digital bog?

    Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

     

    Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

     

    Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

     

    Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

     

     

    Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

     

    For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

     

    Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

     


    Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

    Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

     

    Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

     

    Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.