SØG - mellem flere end 8 millioner bøger:

Søg på: Titel, forfatter, forlag - gerne i kombination.
Eller blot på isbn, hvis du kender dette.

Viser: Problemløsende kampagner - Når kommunikation flytter viden, holdninger og handlinger

Problemløsende kampagner, 1. udgave
Søgbar e-bog

Problemløsende kampagner Vital Source e-bog

Dorte Schiøler
(2022)
Samfundslitteratur
367,00 kr.
Leveres umiddelbart efter køb
Problemløsende kampagner - Når kommunikation flytter viden, holdninger og handlinger

Problemløsende kampagner

Når kommunikation flytter viden, holdninger og handlinger
Dorte Schiøler
(2022)
Sprog: Dansk
Samfundslitteratur
370,00 kr.
Bestil nu og få den leveret inden for 2-3 hverdage.

Detaljer om varen

  • 1. Udgave
  • Vital Source searchable e-book (Fixed pages)
  • Udgiver: Samfundslitteratur (Oktober 2022)
  • ISBN: 9788759340721

Kampagner, der bidrager til at løse komplekse samfundsproblemer, er vigtigere end nogensinde. Tænk på Sundhedsstyrelsens oplysningsindsats under coronapandemien eller trafikkampagner fra Rådet for Sikker Trafik. Det er eksempler på problemløsende kampagner, som skal flytte viden, holdninger og handlinger hos relevante målgrupper. For første gang bliver kampagnetypen behandlet selvstændigt på dansk i denne bog.

PROBLEMLØSENDE KAMPAGNER er en ny grundbog om den særlige kommunikationsdisciplin at planlægge kampagner, der kan løse samfundsmæssige problemer. Det er en krævende kampagnetype, som bygger på teoretiske refleksioner, systematiske analyser og et solidt planlægningsarbejde. Derfor udstyrer bogen læseren med den nødvendige viden til at udvikle og gennemføre problemløsende kampagner.

Bogen giver hjælp til seks konkrete faser i planlægningen af problemløsende kampagner:

  • Situationsanalyse
  • Målgruppeanalyse
  • Strategi
  • Løsning
  • Udrulning
  • Evaluering

PROBLEMLØSENDE KAMPAGNER henvender sig især til studerende på videregående uddannelser, der skal udvikle, tilrettelægge og håndtere kampagner med et socialt sigte. Den er også relevant for kommunikationsmedarbejdere og -ansvarlige, som fx søger inspiration til at skabe struktur i kampagneplanlægningen og arbejdet med kampagnemål, målgrupper, udformning af budskab, koncept, samarbejde, evaluering og meget mere. Bogen er kort sagt også en håndbog om problemløsende kampagner – fra teori til praktisk planlægning.

Licens varighed:
Bookshelf online: 5 år fra købsdato.
Bookshelf appen: ubegrænset dage fra købsdato.

Udgiveren oplyser at følgende begrænsninger er gældende for dette produkt:
Print: 2 sider kan printes ad gangen
Copy: højest 2 sider i alt kan kopieres (copy/paste)

Detaljer om varen

  • Hæftet: 302 sider
  • Udgiver: Samfundslitteratur (Oktober 2022)
  • ISBN: 9788759338803
Kampagner, der bidrager til at løse komplekse samfundsproblemer, er vigtigere end nogensinde. Tænk på Sundhedsstyrelsens oplysningsindsats under coronapandemien eller trafikkampagner fra Rådet for Sikker Trafik. Det er eksempler på problemløsende kampagner, som skal flytte viden, holdninger og handlinger hos relevante målgrupper. For første gang bliver kampagnetypen behandlet selvstændigt på dansk i denne bog.
PROBLEMLØSENDE KAMPAGNER er en ny grundbog om den særlige kommunikationsdisciplin at planlægge kampagner, der kan løse samfundsmæssige problemer. Det er en krævende kampagnetype, som bygger på teoretiske refleksioner, systematiske analyser og et solidt planlægningsarbejde. Derfor udstyrer bogen læseren med den nødvendige viden til at udvikle og gennemføre problemløsende kampagner.
Bogen giver hjælp til seks konkrete faser i planlægningen af problemløsende kampagner:
  • Situationsanalyse
  • Målgruppeanalyse
  • Strategi
  • Løsning
  • Udrulning
  • Evaluering
PROBLEMLØSENDE KAMPAGNER henvender sig især til studerende på videregående uddannelser, der skal udvikle, tilrettelægge og håndtere kampagner med et socialt sigte. Den er også relevant for kommunikationsmedarbejdere og -ansvarlige, som fx søger inspiration til at skabe struktur i kampagneplanlægningen og arbejdet med kampagnemål, målgrupper, udformning af budskab, koncept, samarbejde, evaluering og meget mere. Bogen er kort sagt også en håndbog om problemløsende kampagner – fra teori til praktisk planlægning.
De oplyste priser er inkl. moms

Polyteknisk Boghandel

har gennem mere end 50 år været studieboghandlen på DTU og en af Danmarks førende specialister i faglitteratur.

 

Vi lagerfører et bredt udvalg af bøger, ikke bare inden for videnskab og teknik, men også f.eks. ledelse, IT og meget andet.

Læs mere her


Trykt eller digital bog?

Ud over trykte bøger tilbyder vi tre forskellige typer af digitale bøger:

 

Vital Source Bookshelf: En velfungerende ebogsplatform, hvor bogen downloades til din computer og/eller mobile enhed.

 

Du skal bruge den gratis Bookshelf software til at læse læse bøgerne - der er indbygget gode værktøjer til f.eks. søgning, overstregning, notetagning mv. I langt de fleste tilfælde vil du samtidig have en sideløbende 1825 dages online adgang. Læs mere om Vital Source bøger

 

Levering: I forbindelse med købet opretter du et login. Når du har installeret Bookshelf softwaren, logger du blot ind og din bog downloades automatisk.

 

 

Adobe ebog: Dette er Adobe DRM ebøger som downloades til din lokale computer eller mobil enhed.

 

For at læse bøgerne kræves særlig software, som understøtter denne type. Softwaren er gratis, men du bør sikre at du har rettigheder til installere software på den maskine du påtænker at anvende den på. Læs mere om Adobe DRM bøger

 

Levering: Et download link sendes pr email umiddelbart efter købet.

 


Ibog: Dette er en online bog som kan læses på udgiverens website. 

Der kræves ikke særlig software, bogen læses i en almindelig browser.

 

Levering: Vores medarbejder sender dig en adgangsnøgle pr email.

 

Vi gør opmærksom på at der ikke er retur/fortrydelsesret på digitale varer.